Ikona - najwazniejszy element systemu bezpieczenstwa radzieckich aut. Ale poniewaz w ZSRS panowal ateizm, ten system przez wiele lat byl zakazany, nierozwijety. Natomiast teraz, w czasach wspieranego przez wladze ErBe prawoslawia, chroniaca ikona jest prawie w kazdym aucie. Im zalosniejszy i ubozszy samochod - tym wieksza ikona w srodku. W tej Ladzie system bezpieczenstwa ma jeszcze wyzszy poziom: pan Bog patrzy przed kierowca i widzi to, czego kierowca moze nie zauwazyc przed maska. Moim zdaniem, ikona z przodu - jest najskuteczniejszym rozwiazaniem dla kazdej bryki produkowanej w Rosji. Tak bylo i w mojej Ladzie. Pamietam, jak w byle czasy, kiedy jezdzilem pomaranczowym bolidem do Polski, sam ciagle sie modlilem, zeby samochod sie nie zepsul, nie rozpadl i nie zmusil mnie do jego porzucenia na poboczu na wieki wiekow. I pomogalo! Na Amen pomogalo!


Pomyslij 7 razy, zanim cos tu wpiszesz:
 
12.11.2015, 20:52 :: 176.221.124.97

przemkoplock


A co się stało z Twoim pomarańczowym bolidem (Ładą) i z białą strzałą (Zaporożcem)?

Wróć